World of Tanks – nowy patch dodaje obsługę procesorów wielordzeniowych

Właśnie rozpoczął się trzeci test publiczny patcha 1.4 do World of Tanks.

Patch 1.4 do World of Tanks, którego trzeci test publiczny właśnie się rozpoczął, wprowadza do gry wiele nowości: zmiany w warunkach operacji Chimera z kampanii Drugiego Frontu, ulepszone parametry Chimery i wczesnej wersji Objektu 279, powrót mapy Miasto duchów, francuskie pojazdy kołowe, a także obsługę procesorów wielordzeniowych. Z całej tej listy, najbardziej interesująca wydaje się ostatnia pozycja. Do tej pory World of Tanks korzystało wyłącznie z jednego rdzenia CPU. Wraz z najnowszą łatką, gra otrzyma pełną obsługę przetwarzania wielowątkowego.

Dzięki nowej funkcji pozwalającej na wielowątkowe renderowanie sceny w 3D, prowadzone przez grę obliczenia będą od teraz równomiernie rozkładane pomiędzy procesor i kartę graficzną, co według twórców, ma zaowocować poprawą wydajności od 4% do 45% (w zależności od konfiguracji sprzętowej).

World of Tanks to popularna na całym świecie gra MMO, stworzona przez białoruskie studio Wargaming.net. Twórcy zapowiadają, że wprowadzenie obsługi wielu rdzeni to tylko pierwszy krok ku ulepszeniu wydajności produkcji. Zachęcają do udziału w testach i zgłaszaniu swoich uwag, co do działania nowo wprowadzonych funkcji. W publicznym teście udział może wziąć każdy, kto zarejestrował swoje konto w World of Tanks przed 31 grudnia 2018 roku o 21:59.

Źródło:
"Frozen" - GRY-OnLine


Klemens
2019-01-25 22:51:27